I mars gjennomførte Finans Norge en undersøkelse for å kartlegge arbeidsgivermedlemmenes planer knyttet til bruk av hjemmekontor mv. i tiden etter Covid-19-pandemien. Det var god oppslutning om undersøkelsen og vi takker alle bidragsytere. Svarene vi har fått gir oss et godt bilde av situasjonen i vår næring.
Vi inviterer til medlemsmøte tirsdag 27. april kl. 10.00-11.00 hvor vi presenterer hovedfunnene, og diskuterer enkeltelementer som kom frem i undersøkelsen med dere.
I tillegg vil tre av våre medlemsbedrifter dele sine erfaringer og planer/strategier for fremtidens arbeidsliv. Vi oppfordrer møtedeltakerne til å stille spørsmål og dele egne erfaringer og planer.
For arbeidsgivermedlemmer
Webinarene i møterekken "Arbeidsrett i finans" er kun for Finans Norges arbeidsgivermedlemmer. Mail-invitasjon er allerede sendt ut til HR-kontaktene i disse bedriftene. Ledere med personalansvar kan melde sin interesse for deltakelse til arbgiv@finansnorge.no. Bedrifter som er interessert i arbeidsgivermedlemskap er velkommen til å henvende seg til oss via samme mailadresse.
Neste Teams-webinar i møterekken «Arbeidsrett i finans»
- Mai - dato ikke fastsatt: Resultat tariffoppgjøret
- 19. mai kl. 10 – 11: Presentasjon av Kompetansesjekken 2021
- Juni - dato ikke fastsatt: Oppfølging av sykemeldte ansatte